Не битий і не фарбований: як розпізнати автомобіль, який побував у ДТП

Покупка уживаного автомобіля – процес не найпростіший, особливо якщо вам не доводиться займатися цим щодня. Тому не дивно, що в нашій країні “беушки” нерідко є котом у мішку: ніколи не знаєш, що на тебе може чекати.

Машину, яка насправді побувала в ДТП, видадуть такі ознаки: Фарба в несподіваних місцях Якщо будь-які кузовні деталі перефарбовувалися після аварії, шар фарби на них відрізнятиметься від решти кузова. Тому перша ваша зброя у визначенні битих деталей – товщиномір, який треба купити перед оглядом машини. Крім цього, обов’язково зверніть увагу на сліди фарби в несподіваних місцях, наприклад, на стійках, у місцях з’єднань, на деталях кріплення, під капотом. Якщо ви бачите, що колір фарби відрізняється або вона випадково потрапила туди, де її не повинно бути, а вам про це не говорять, знайте – автомобіль був у ДТП і це намагаються приховати.

Нерівні зазори Другий очевидний момент, що дозволяє розпізнати битий автомобіль – нерівномірність зазорів. Справа в тому, що при заміні кузовних елементів після сильних ударів досить складно поставити їх ідеально, зберігши оригінальну величину зазорів. Тому якщо ви бачите, що ширина щілини, скажімо, між дверима та стійкою у верхній та нижній частинах відрізняються, поцікавтеся, чому. Не почули виразної відповіді? Виходить, продавець просто намагається приховати факт ДТП. Нові запчастини Видати машину, яка побувала у ДТП, можуть і підозріло нові запчастини. Насамперед зверніть увагу на фари. Якщо вони відрізняються за прозорістю, а одна фара явно новіша за іншу, це теж привід поставити питання. Також необхідно звернути увагу на шибки. Якщо логотипи на них відрізняються, отже, одне зі скла змінювали, а машина або побувала в аварії, або стала жертвою хуліганів. Інші запчастини, які не належать до розхідників, але виглядають як нові, також мають насторожити. Кріпильні елементи Про виконання малярних робіт можуть свідчити і нові елементи кріплення, поставлені замість заводських заклепок і пістонів. Справа в тому, що під час робіт ці елементи нерідко губляться і простіше їх замінити. Тому зверніть увагу на заклепки, наприклад, на підкрилках колісних арок. Також варто звернути увагу на стан болтів у місцях кріплення. На заводі ці елементи зазвичай фарбують у колір кузова, причому, як ми вже говорили вище, колір фарби збігається. Якщо ж ви помітили різницю в кольорі, або тим більше іржу, значить, болт новий, а запчастину знімали. Як правило, таке відбувається у разі ремонту, тобто після ДТП. Днище автомобіля Перед покупкою уживаний автомобіль обов’язково потрібно перевірити на підйомнику. Звісно, ​​наприклад, діагностику підвіски краще доручити професіоналам. А ось ви можете звернути увагу на суто зовнішній стан елементів. Машина пройшла десятки тисяч кілометрів, а дно виглядає свіженьким і вкрите ґрунтовкою? Це непряма ознака, що автомобіль нещодавно відновлювали після ДТП. Будьте уважні! Нарешті, ще одна маленька деталь, яка може видати перефарбований автомобіль – лючок бензобака. Не секрет, що досить часто перед фарбуванням цю деталь знімають, щоб якнайточніше підібрати необхідний відтінок. Тому відкрийте лючок бензобака та зверніть увагу на елементи кріплення. Якщо вони пошкоджені або відрізняються один від одного, швидше за все, лючок знімався, а отже є привід поцікавитися, для чого.