Помічник у охолодженні автомобіля: радіатор

Одна із турбот автомобіліста – стежити за тим, щоб двигун не перегрівався. Помічником у цьому є радіатор. Але якщо система охолодження працює неправильно, можуть виникнути неприємності. Спочатку виходить з ладу радіатор, а далі, як по ланцюжку, починають барахлити й інші деталі машини.

Встановити автомобіль можна, наприклад, мідний або алюмінієвий радіатор. Важливо, щоб цей елемент тривалий час працював у нормальному режимі. Звичайно, якщо виникне поломка, можуть допомогти фахівці. Наприклад, можна звернутися до сервісного центру Авто Супутник.
Турбота про радіатор

Оскільки основна причина виходу цієї деталі з ладу – втрата герметичності, дуже важливим є матеріал виробу. Автомобілісти вибирають алюмінієвий радіатор через легкість. Крім того, він коштує дешевше. Деякі віддають перевагу мідному – він більш стійкий до тепла, але обходиться дорожче.

Втім, дуже багато залежить від турботи власника про свій автомобіль. Будь-який радіатор потребує регулярної уваги: ​​його необхідно чистити від бруду та пилу. Іноді всередину забивається тополиний пух і сухе листя. Очистити його можна самостійно або попросити допомоги у фахівців.
Дії при поломці

Який би тип радіатора водій не вибрав, з ладу деталь виходить приблизно за однакову кількість часу. Наприклад, із підкапотного простору може піти пара. В цьому випадку доведеться зупинитися та заглушити двигун. Через 15-20 хвилин рідина в ньому охолоне, і можна буде братися до пошуку витоку. Якщо ремонтувати поломку на даний момент не хочеться, і водій вирішить рухатися далі, можна отримати серйознішу проблему – необхідність капітального ремонту двигуна.

З’ясувавши місце пошкодження радіатора, можна займатися його ремонтом. Якщо це мідний виріб, то знадобиться паяння чи зварювання. Зовсім інший підхід потрібний до алюмінієвого. Але оскільки менш громіздкі і досить надійні радіатори з алюмінію набули широкого поширення, зазвичай їх вважають за краще ставити на більшість автомобілів. В основному такий виріб клеять. Його добре просушують та знежирюють те місце, яке підлягає ремонту. Тріщину замазують епоксидним клеєм. Цей процес називається холодним зварюванням.

Тріщина досить велика? Варто накласти шматок склотканини, просочений клеєм. Можна навіть використовувати кілька шарів, але кожен із них потрібно добре просушити. Може втратити герметичність та бочок. Але, мабуть, найлегший спосіб вирішення проблеми – звернутися до фахівців, які з такими поломками стикаються набагато частіше.